6.11.2014

Leimaten joulumieli

Hurjan lämmin kiitos kaikille teille, jotka kommentoitte edelliseen postaukseeni! Oli aivan ihana lukea teidän kahvittelutavoistanne ja -kyvyistänne. Huomata, että minulla onkin kohtalontovereita. Kiitos suloiset. ♥

Edellisen kilometrihöpöttelyn vastapainoksi nyt yksi kuva ja vain muutama sana kevyemmästä aiheesta. Löysin nimittäin pienet kirjainleimasimeni ja eikös siitä humpsahtanut joulumieli vireille. Juuri, kun kerkesin jo ihmetellä sen piiloutumista. Näitä leimasimia aion käyttää pakettien merkkaamiseen - visio niistä kiiluu päässäni jo hyvinkin vahvana. Toisaalta nämä ovat niin nättejä, että voivat olla esillä kupposessa jo ennen tositoimia. Ja mitä muuten joulumieleen tulee, täällä on hento lumikerros maassa ja löysin maanantaina sen tonttulevyn, joka meinasi piiloutua liian hyvin autooni. Tässä on siis jo pari päivää ajeltu töihin ja takaisin tiukujen tahdissa, talvimaisemissa. Hupsu minä.

Mitäs teidän viikkoonne kuuluu? Me saimme eilen ystäväni iltavieraaksi ja tänään menemme miehen kanssa ravintolaan herkuttelemaan. Viikonloppuna on myös sosiaalistumista tiedossa. Kiva viikko siis - ainoana miinuksena se, etten laiskuuksissani saanut alkuviikon lämpöasteilla aikaiseksi pestä talon ikkunoita, hups.



Deko 133 -blogia voit seurata myös täällä:   
 FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  BLOGLOVIN  |  INDIEDAYS

8 kommenttia:

  1. Mulla on myös noita leimasimia. Olen käyttänyt juurikin paketteihin ja erilaisiin kortteihin. Aika käteviä. Mä odotan niin viikonloppua. Lähdetään miehen kanssa kahdestaan pitkästä aikaa vähän humputtelemaan kaupungille :) Syömään ainakin ja ehkä keilaamaan tai leffaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa mukavalta viikonlopulta! Mukavaa humputtelua teille! :)

      Poista
  2. Mä olen monta kertaa meinannut ostaa leimasimet, mutten vain ole saanut ostettua :). Näytäthän sitten mitä sait aikaiseksi :)

    Kivaa päivää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hankipas ihmeessä, nämä on käteviä monessa tilanteessa, eivätkä ole mikään suuri rahallinen uhrauskaan. :) Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  3. Mua kiinnostais millainen se sun idea on, täälläkin nimittäin on kirjainleimasimia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää ensin hankkia lahjoja paketoitavaksi, että pääsee toteuttamaan leimauksia ja katsomaan, miltä jälki näyttää livenä. Jos onnistuu, niin pitää tehdä yksi paketeille omistettu postaus ennen joulua! :)

      Poista
  4. Oi kirjainleimasimet on niin kivoja ja niillä saa tosi kivoja kortteja ym. Paketointiin oon usein niitä itse käyttänyt. Mitähän oot siellä kehitellyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä huippuja! Uutta mustetta pitää vielä hankkia, entinen vetelee viimeisiään. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...